Search
Close this search box.

جدیدترین محصولات شیائومی

شیائومی در یک سال اخیر گوشی‌های جذاب و خوبی را در بازه‌های قیمتی مختلف عرضه کرده که هرکدام، بازار هدف خاصی را نشانه گرفته‌اند. در حال حاضر، جدیدترین گوشی شیائومی در خانواده پرچمدارها، میان‌رده‌ها و اقتصادی‌ها عرضه شده که در ادامه به معرفی برخی از آنها می‌پردازیم.

گوشی‌های جدید همیشه از یک نظر نسبت به مدل‌های قدیمی‌ترشان برتری دارند؛ چون هرچقدر هم که گوشی‌های قدیمی خوب و قدرتمند باشند، زودتر از مدل‌های جدید از لیست گوشی‌های واجد شرایط برای دریافت آپدیت‌های سیستم‌‌عامل، نرم‌افزار و امنیتی حذف می‌شوند. بنابراین، اگر از کاربرانی هستید که معمولا مدت زمان طولانی از گوشی خود استفاده می‌کنید و عادت ندارید که هر سال یا هر دو سال یک‌بار گوشی موبایل خود را عوض کنید، بهتر است همیشه جدیدترین گوشی موبایل را انتخاب کنید.

    1. Xiaomi Mi 11 Ultra: این گوشی هوشمند با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت و ۱۲ گیگابایت رم، یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند شیائومی است.

    2. Xiaomi Mi 11 Lite: این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپرساعت، یکی از پرفروش ترین محصولات شیائومی است.

    3. Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2: این اسکوتر برقی با سرعت حداکثر ۲۵ کیلومتر در ساعت، باتری ۴۵۰ وات ساعت و محدوده ۴۵ کیلومتر، یکی از محصولات پرطرفدار شیائومی در دسته وسایل نقلیه الکتریکی است.

    4. Xiaomi Mi Smart Band 6: این دستبند هوشمند با صفحه نمایش ۱.۵ اینچی، سنسورهای فشارسنجی، ضربان قلب و خواب، یکی از پرفروش ترین محصولات شیائومی در دسته ورزش و سلامت است.

    5. Xiaomi Mi Air Purifier 3H: این دستگاه تصفیه هوا با قابلیت پاک کردن هوای داخلی از ذرات ریز و میکروب ها، یکی از بهترین محصولات شیائومی در دسته خانه و آشپزخانه است.

    فهرست مطالب